1/30/2011

LIFE™ - Tadaima~

Tadaaimaaaa!!!

Hahaa, at last aku sampai gak kat dpan lappy neh setelah
bejalan 67548 langkah dari ukm...yieyoo!
really exhausted maa~

Dari Zaaba pkol 8.30 tadi..Kuar ngan acap & choo yg nak pegi pekeliling gak..
sampai ktm ukm pkol 9 gitu..
naseb baek x kene beratur panjang nak beli tiket, coz
keluar bas awal.. haha..
tup tup ktm sampai, haha, tros masok la..
dah jalan 2,3 stesen, saden cam rakyat mule terhasil!
nasib baek kat KL central ramai org kuar..
Pastu sampai Bank Negare... jalan sket smpai sogo..
rest jap, letih bhai penoh buku teks dalm beg..lol
then amek la teksi sampai pekeliling dlm2 pkol 1035 gitu..
choo blah dlu pkol 11..
aku ngan acap study bio dlu sambil tggu bas pkol 1230..
at last, aku blah lipis, acap blah kuantan...

letih maaa...

Hailaaa, naseb baek hwork ciput je...
Denga2 hw jumperz bnyak? really?
haha, for your sake right?
nah, thats all... maybe...;

rofl, teringat lak time dinner!
Walaupon x la mewah sangat, tp ttp bes n enjoy!
n aku rase gimik tu t'lalu bajet.. poyo seyh, lebih baek aku
masuk diam2 je..

hemm.. kla manyak keja maw buat maa~
nway, gong xi gong xi..





(actually still not in mood of blogging)

yieyoo~

1 comment:

hanun ismail said...

haha.haziq ada blog seyh! nice blog :)

Post a Comment