6/09/2011

press 'DOMO'


Well Well Well

Ketika aku berjalan ke sana ke mari,
di rumah mahupun di sekolah,
di kampung mahupun di bandar,
urgh?

Apekah itu?
Domo?
Binatang apekah itu?
Dan kenapa ramai sangat yang addicted dengan binatang cokelat itu?
kenapa, kenapa dan kenapa?

RaawR!!

Fenomena domo ni dah makin menjadi-jadi.
Macam kulat tumbuh lepas hujan.
Ish ish ish~

Sampai kawan aku pon tak habes-habes download gamba domo neh.
kat fesbuk jangan cakap la.
dengan plush doll lagi. aiyoo~

Huh, whatever la..
Aku langsung tak berminat.

Tapi bukannya aku benci kat (binatang apekah ia?) domo ni.
Cuma masih lagi bingung dengan situasi yang berlaku.
Apekah yang telah dilakukan oleh si coklat ini?

(=_=)


______________________________Aku menanti sehelai jawapan____________________________

5 comments:

kehidupanku :D said...

kulat tumbuh lepas hujan ke cendawan b0s??

h.a.z.i.q.u.e said...

ni zaman baru bang

misz_xoxo said...

aq pon taktau binatang apekah domo uh. klw comel takpe la jugak. dahla takde hidung.

h.a.z.i.q.u.e said...

like..

mane button like ni?

kehidupanku :D said...

haha..lupe lak tu yg lama..btw, domo nie macam jojo kau la ziq..

Post a Comment