10/09/2011

press 'END'



Hey Hey Hey

Morning folks.
Seems like I haven't click the 'Publish Post' button for a few fortnights. Am I?
Nah~
Baru sahaja menikmati sarapan pagi di kampung halaman terchenta.
Akan pulang ke blok yang mempunyai Jalur Gemilang bersaiz besar yang sudah
tersangkut di tandas tingkat (3≤x≤5) dalam masa beberapa jam lagi bersama gulai
tempoyak ikan patin masakan terkenal di temerloh yang akan diberi kepada kawan-
kawan yang kempunan. hahah!

Haih, sebenarnaya banyak gak sebab yang membuatkan aku menekan link 'new post' pagi ni.
Banyak ceritera yang nak dipanjanglebarkan sebab 2011 dah nak mengucapkan selamat tinggal 
untuk selama-lamanya.


Kelas BM hari jumaat macam biasa diadakan di libary kompleks yang agak 'besar'.
Sesuatu yang membuatkan aku teringat pasal alma mater terpencil bersebelahan tol
yakni Integomb ialah muzik rancak yang tidak sengaja dimainkan dari handfon seorang
kakitangan yang leka bermain angry bird. Yelakan, muzik kuno ala-ala yang dimainkan
Bethoveen gitu, buat aku teringat kat lagu 'Marilah ke Pusat Sumber' nyanyian sensei
yang sering dialunkan ketika waktu rehat di Pusat Sumber yang tidak kurang 'besar'nya.

Hurm, sudah lama tidak menjejakkan kaki ni kat sekolah tu. Sejak dah dapat SBT ni ramai dah 
yang berjaya mendapatkan cop untuk pasport diorang. Aish, jeles pon ade ni. Especially budak
ragbi, denga-denga pegi thai. Haiyoo~

CROUCH
TOUCH
HOLD
ENGAGE!

Haha, lame tak denga tu. Dan lame gak tak pergi padang yang ade tiang 'H'.Lame tak maen touchby
dan juga ragbi. Bola gilbert oren tersimpan pancit di bawah katil bersama-sama helikopter kawalan
jauh yang sudah kepupusan tenaga. Skin, glove, boot, short, tight dan jersi, haih, lame tak pakai.
3 tahun bersama Jumperz, sangat tak sama dengan 2 tahun bersama Quad-P dan juga mahasiswasiswi universiti yang seringkali cakapbelakangmakandalam. Haih, nak kontek korang pon susah, takut mama 
rampas fon pulak en. Harap dapat hang out ngan korang la nanti. Rindu doe. Diagnostik korang pon dah
dekat en, final aku pon same. Insyaallah dapat buat cam pmr gak, stret A plas! oyeah. 

Tapi en just satu je aku nak cakap, SPM pon korang pecah la rekod lagi. Aku tak tau keadaan sebenar
korg camne sekarang. Macam-macam aku denga tapi.. hurm. ntahla. Just harap korang okay je.
Sekarang korang dah lead sekolah, jgn la buat Ilman, MPP laen, MT batch dan diri korang sendiri susah.
Sebab kalau susah, memang susah la jawabnye. Urmm, dalam otak aku ni panjanglebar lagi sebenarnye.
Tapi takpelah. Tu je kot. Mungkin korang pon da lupe kat aku. Hurm~

______________________________________________________________


Final oh fnal.
Dalam meningkatkan motivasi diri yang setebal filter paper ni,
mari lah same-same kite berusaha di atas landasan yang tepat,benar & efektif.
Beberapa motivasi telah pon aku dapat .haha

-Hard disk rosak
-Result midterm2 yang ¾ menghampakan
-Kawan yang sangat memahami
-Next year project
-Reward, oyeah
Hurm, so marilah kita mula dan teruskan usaha!

継続は力なり

So long folks~
Return to UKM


No comments:

Post a Comment