12/23/2011

Hey#02


Oh harini jumaat. Haih, dalam seminggu lagi da nak balik kolej. Harap dapat bilik besar lagi hahah :D but before that hw & portfolio dalam keadaan yang bagos; untouched. Apesaaaaal lah cuti kali nih tak menarek langsung, bajet nak buat itu ini tapi tak jalan jalan jugak. Mende yang tak berpaedah jugak yang siap. Btw semalam result PMR keluar, and hellyeah Jumperz still holding the record muahaha *bajet pulak, padahal aku tumpang name je la, da jadi habuk debu da tapak kaki aku kat sekolah tu. Haih, menyesal atau tak menyesal, duadua pon aku tak bole nak rase. Kalau aku stay, bole pegi jenesis, bole rase duit SBT, bole blah blah blah. KALAU weh, KALAU. Tak payah cakap la pasal 'kalau', satu perkataan yang tak sepatutnye diwujudkan. Entahlah, hidup aku sekarang ni banyak baikburuk nye. Keputusan da dibuat, go on jela macam mane pon. But still, i miss the batch :(

Kalau rindu sorang pon da sedih,
ni pulak 88 orang, tak ke seksa?



Dah setahun aku kat PP, macammacam aku belajar. Mende baek, mende jahat, dan papelah yang da masuk dalam otak aku ni. Having friends, special friend and enemies. Jadi budak b'masalah, kene panggil dgn cekgu, name kene list buat itu ini. Pecah pintu tingkap, tuang kelas (ahh, damn miss this term!! tuang=ponteng), heh padan muke kau tu la bebas sangat duduk dekat U. After SPM jadi janitor kat Henry Gurney je lahh, nak keje kat McD pon tak layak, buat malu cousin je. Haih, aku still lagi fikir, naik sekolah nanti aku nak senyap ke bising? Rase macam nak jadi selfish tapi,, i'm not used to it. Sebab aku still tak nampak unity kat situ. Everyone(not everyone la) mcm nak berjaye sendiri2 je. Haih still thinking. (?)

*Why am I thinking about the future now? Why so serious?

No comments:

Post a Comment