3/19/2011

GAME™-Arithmetic Challenge, LOL!!

WEE haa!..
Baru je abes BBQ kat depan kolej td!
puas ati ar, at least dapat gak ar rasa ayam hangus yg aku panggang sndiri..
sumpah enjoy giler, poco2 la, varsiti kita la.. merepek je..

okay2,bttt, aku yang hampir mati kebosanan ni saje2 la nak citer pasal game kat fb ni..
name die arithmetic celen..
game ni fasi aku yg kenalkan time kem math taun lepas..
haha, cekgu tu mmg star ar..



Haha, aku wat tambah je... tu pon x lepas2 lagi..
so meh la maen dowh!
kite celen ar, gamba baru lagi, tapi aku bkan kat situ dah..haha(<-----------bajet)

maen la!!

kla weh, esok(i mean today) nak gerak putrajaya, nak tgok hot air belon..
haha, pastu nak jalan2 buang mase..
Hw x siap lagi, bangai btol..
kla, nak qiam jap gi, so i;ve go to sleep!



yieyoo!
honk 4 people who dont have skype!

No comments:

Post a Comment