3/21/2011

PEOPLE™- =K4=


K4? Ape tuh?
Daa~ K4 ialah kelas aku kat Quad-P
Quad-P? ->PPPP/Program Pendidikan PERMATApintar
Kat sini ade 7 kelas dan aku kat kelas 4..
Sebab aku bosan dan x taw nak wat pe, meh aku kenalkan ahli2 K4..




See? Tu la semua ahli kelas ni, 6 laki + 11 pompan = 17

Sini aku nak cerita pasal ahli kelas aku ni,tp x semua la~
haha, TEEHEE!!

Dari kiri: Ihsan-Budak imtiaz besut, Ketua kolej kitorang!
Husni- x ingat dr mane kat kelantan, geng RC aku.
MR. ARHO- de best physics instructor ever, from USIM
Syazwan @ wone or pokke- my shawn-D n deskmate.
Chan Jia Huei- the only chinese boy, lawak n kekadang blur!
Aku- aku la, sape lagi?
kat bawah tu, Aiman- budak pedas,N9.

Ni time meja&kerusi belum sampai lagi, camni je la  kelas kitorg, kecik! haha!


Haa~ ni la penolong ketua kelas aku, Nurhanis Syuhada @ Asyu,
kekadang slalu kene bahan ngan aku, haha,doremon~
kiddin'!





Okayh, esok nak skola da.
 bebudak yang on9 & suke memenuhkan noti aku kat fb pon da xde..
tp agak bosan la, dan aku kerinduan sama skola lama~ Integomb!
tgok la nanti aku fly gi sane... haha!

Okie dokie folkie~
thats all...





yieyoo~

x1: wait, where is the class monitor?
x2: i dont know, not in the post.
x1: i wonder~
__________________________________END__________________________________



No comments:

Post a Comment