4/05/2011

LIFE™- Wet All Over

SPLASH!!

haha lol! tu la jawapan bagi satu equation yg baru je aku wat tadi,
equation ni accidentally occured time aku ngan wone  tgh wat esei.
and the equation is;

500 ml of v. coke + (mentos)² = splash! + mess + 274.64 ml of v. coke + ?CO2

waa~  tak sangke pulak aku, mati2 selama ni aku ingat
diet coke je yg boleh react ngan mentos.
rupe-rupenyer vanilla coke pon boleh, walaupun x la kuat sgt...
ntah la kenape tetibe je wone pegi beli coke ngan mentos tu td.
aku ingat x jadik, tup tup, bleh react plak!
x pasal2 melekit lantai bilik aku~
aku pon melekit sekali.
hailaa~


Haha, enough 4 that~
Haa, ni lagi 1 aku nak citer.. kat sini ade gak rupenya rumah sukan~
aku ingatkan xde..
and guess what, i'm in the
BLUE HOUSE!!
Rofl! this atmosphere is going insane!!

Aku tak pernah langsung expect dapat rumah biru..
x biasa la..! 
and one more thing, probably its name is SAPPHIRE!?
LOL, mentang2 la nak permata, abes sume rumah nak bagi nama camtu!

Memang SeJIBiK sama ngan integomb; ruby, sapphire, emerald, topaz~ daaa~
aku harap tuka la nama ni balek~ da bosan kot?

huh, sabtu ni merentas desa(ukm actually).. harap2 dpt tempat..haha!
next week sukantara, n the other next week hari sukan~
whoaa, nama pon bulan aktiviti fizikal..haha~


okie dokie folkie~ nak tido da ni...
x saba nak gi MAC, nak jumpe budak2 baru..haha!!




yieyoo~

_______________________________END_______________________________

No comments:

Post a Comment