4/08/2011

STUDY™- Languages!!

HYPE!!

Hahaha, tetibe lak boleh dapat wifi kat cni~ selalunye kedekut UKM ni..
haha!

Alaa, aku bkan nak cite ape pon, juz terlau excited la kot. coz...
suda
mula
belajar
FRANCE!

Rasenyer lagi susah dari jepun la.. coz die puyer ejaan laen, sebut laen..
Huhu, xpe2, aku akan try utk score exam pasni~ 
kasi gempak weiyh!!

Ha, ni la cekgu france aku.. bes lah die! nama ntah ape aku lupe~

Ni plak ntah ape la aku isi...pening~



And and and,
aku gak amek
ARAB TINGGI!(bkan arab tinggi da kot~)
Haha, walaupon da lame x belaja,
tapi rase best lak time belaja semula..
rase senang je nak masuk..
huhu~ nway, mybe aku x amek untuk spm kot arab ni,
just untuk belajar je..

Kitorg belajar kat bilik study..
kelas arab cam kelas private je coz certain budak je yg belajar~



Okayh laaaaah! nak tido dah ni.
esok ade rehearsal merentas desa~
dah lah track ntah pape~
tp harap2 bleh top 5 lah!
ganbattene!!


okie dokie folkie.wanna sleep




yieyoo


___________________________________END____________________________________

No comments:

Post a Comment