4/09/2011

LIFE™- Wut A Day!

3.02 p.m  9/4/11

Wuarrgh!!
Actually aku baru je siap mndi n solat,lepas bngun pkol 230 td..
letih giler takde tahap!!

Haha, sebenarnye harini ade merentas kolej kat kompleks..
boleh tahan gak la 7 km..dah la panas terik~ sunburn kot aku..
Tapi puas hati ar coz dapat runner-up! 
beza 2 saat je kot dgn no 1, roommate aku tu, Din!
tapi die topaz, aku sapphire~

Tapi keseluruhan ruby yg menang, 2nd emerald, 3rd sapphire, 4th topaz..
Ape pon, harini mmg best!! 
X sabar lak untuk sukantara ngan sukan~
yosh!!

Ni aku ngan roommate aku, Din, budak MCKK.. the 1st n 2nd~

Huuu, ni la skornyer... pompan umah biru spoil ar..xpe2..keep it up!

Yeayh!! lepas abes majlis penyampaian adiah~



kla, thats all kot, kaki aku ni pon bkan btol sgt..
jalan pon thuyung hayang..






yieyoo~

_________________________________END_________________________________

No comments:

Post a Comment