8/06/2011

press 'Ram[a]dhaN'

Walaupun agak kelambatan, tetapi
saya tetap nak post tentang bulan yang mulia ini..

RAMADHAN


Sebenarnya dah pun masuk 6 Ramadhan 1432 H, =P
*lambatnya aku post


Dan selalunya orang berharap untuk puasa penuh,
tapi tapi tapi, saya tak.

Haha, bukan maksudnya saya tak nak puasa penuh,
tapi saya berharap kesemua ibadah di bulan mulia ini diterima olehNya.
Insyaallah..

Moga-moga ramadhan kali ini menjadi ramadhan lebih baek
daripada yang sebelumnya, dan dipenuhi dengan amalan² wajib dan sunat~

_________________________________________

Well well well,
Disebabkan hujung minggu,
budak-budak hingusan QuadP dibenarkan pulang,
kebanyakannya muslim sebab nak berbuka puasa b'sama family t'chenta.

Tapi saya dan beberapa  ½(√144) survivors yang bertekad untuk tinggal di kolej
terpaksa melawan kebosanan di sini.

Kesian kami.kan kan?
Takpe lah, at least saya happy =)

you know why?
nah, no need to know.

Esok nak pegi bazaar.
tak syok sebab jauh.

Selalu kat integomb pegi depan sekolah je.
ngee, rindu budak² katak. (bukan KTK ea..)

okay okay okay, kena tidur.
sebab sebab sebab?
nak 'bangun ' lah.
kalau tak tidur macam mana nak bangun kan?

alrite. nite(morning)~

[0h.0k]*tm budak² baboya


3 comments:

wOne said...

lawl

mutantoddler said...

oh okay (!)

AhmadAcap said...

eleh... ckp je la rindu kat budak KTK tu...(o")

Post a Comment